En i gänget

Snart blir jag äntligen en i gänget. Imorgon (ja egentligen idag) ska jag faktiskt köpa min min efterlängtade macbook! Kommer ihåg hur pinsamt det är att komma med en skruttdell till skolan som låter högre än en förbaskad jombojet. Nämen jag längtar så oerhört för nu är jag äntligen steget närmre mitt drömjobb (som kräver en mac, nog för att de flesta människor nuförtiden använder mac). Jag kommer sitta 24/7 framför den och bara känna lugnet. Tänk att kunna bära den till skolan, utan att jag får ont i axlarna. Tänk att jag slipper sitta i klassrummet och oroa mig över att det blir slut på batterier. Tänk att få sitta med den och inte höra fläkten då jag använder större program som photoshop och cubase. WOHO! Klockan tio imorgon kommer jag stå utanför gallerian och vara den första som springer in till Grafit. Överlycklig tjej, det bästa är ju att jag också har sparat undan dessa pengar. Lönen som kommer nu från Ica ska dock direkt in på mitt sparkonto (sparar redan nu inför sommarens festivaler!). Mår fortfarande dåligt sen Creamfields, vill tillbaka dit. Saknar musiken, peppen och människorna man umgicks med. Jag kände mig fri (och lite smutsig, men det får man räkna med när man åker på festival). Nä nu ska jag sluta skriva (och sluta upp med alla parenteser - blev en aning många här hahaha) GODNATT! HEJ HEJ MACBOOK!!!! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback