Från kort till långt

Ja det var ett litet tag sedan jag uppdaterade här på bloggen så jag tänkte småstarta detta igen med att berätta om min lilla hårförlängning som jag gjorde förra veckan. Jag och Minica bilade till Ersboda till Rapunzel of Sweden och införskaffade oss nagelslingor. Vi hittade direkt den perfekta färgen så vi slapp färga håret (min hårfärg är ju lite svår, men vi hittade till mig också hihi). Vi köpte två olika färger till oss själva och sen började det stora projektet för vi hade planerat att sätta i slingorna helt själva. Efter 8-9 timmar var vi båda klara wiho. 
 
Ikväll har jag promenerat till Ica Maxi och inhandlat mat. Det blev en dejt med mig själv och tacos denna lördagkväll (Max jagar älg denna helg faktiskt så jag får spendera den för mig själv). Riktigt mysigt må jag säga. Hade tänkt gå ut ikväll med Minica, men jag kände att det passade bättre att stanna hemma och bara mysa, någon måtta får det ju vara! Här bjuds det på lite bilder från hårförlängningsdagen (för- och efterbild dessutom). Jag är riktigt nöjd och älskar nu mitt hår :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback