Istället för kaffe

Jag har aldrig gillat kaffe. Jag har aldrig förstått grejen med kaffe. Jag skulle vilja kunna dricka kaffe bara för att få den där vuxenpoängen och känna mig cool när jag går på ett café. Men jag har som sagt aldrig förstått grejen att börja dricka något man verkligen inte gillar, det smakar ju hemskt enligt mitt eget tycke. Jag har försökt, men jag har samtidigt inte ens känt av koffeinkicken (kanske det beror på att jag häller massvis med mjölk för att det annars är så äckligt). Jag har försökt med smaksatt latte och iskaffe, men nixan pixan - det går inte att börja gilla det. Mission impossible om jag själv får säga det. Så istället har jag börjat dricka energidrycker som Celcius. Garanterat den godaste energidrycken! Älskar smakerna apelsin och lime som båda är med kolsyra och de smakar inte alls som alla andra energidrycker. Meeen, då kommer man till evighetsproblemet som kallas för studentlivet. Jag har inte råd att köpa en dryck för 20 spänn (eller typ 20 för 300kr). Så istället har jag skaffat mig en liten samling på Redbull Sugarfree i min kyl. Lätt det bästa som hänt mig, känner mig tusen gånger mer fokuserad då jag är på föreläsningar och måste ta in massvis med information i skallen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback