Jag överlevde

Jag har planerat denna dag i en månads tids. Max kom till mig igår, vi lagade moussaka och myste med en film senare mot kvällen. Det han inte visste var att jag var sååå nervös inför nästa dag. Väckte honom med frukost på sängen, en tårtbit och lite jordgubbar (firade hans födelsedag nästan en månad senare). 11:30 åkte vi iväg med grannen Lina som snällt skjutsade oss. Max hade ingen aning om vad som väntade oss. Men han fick en liten hum om vad det var vi skulle göra när vi väl kom fram till flygplatsen. VI HAR NU HOPPAT FRITT FALL, från 3000 meters höjd i 200km/h! Bildbomb kommer här :D Först hoppade Max och sedan var det min tur! Var mer nervös en timme innan vi skulle åka iväg än när vi satt på planet. Testa detta, jag lovar att du kommer älska det!
 
 
 BÄSTA DAGEN I MITT LIV!

Kommentarer
Amanda säger:

Hahah om jag inte ser fel så hoppade du med min kompis pappa:) Han är fallskärmshoppare nämligen! :) Fyfan va kul det såg ut iaf!!

Svar: Haha vad coolt! Ja det är typ det roligaste jag gjort i mitt liv :D
Mikaela Sandström

2013-09-15 | 17:43:49
Bloggadress: http://maandy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback