Kreativa Mikaela

Kreativa Mikaela var i farten idag! Har suttit någon timme eller två ( tror nog att jag har suttit längre dessutom) och ritat med ritplattan ikväll. Det första jag ritar när jag får chansen är såklart tjejer. Jag älskar att rita håret på dem och det blir så mycket liv då. Här är en bild som jag faktiskt är riktigt nöjd över, liknar den förra som ni kan klicka och kolla här! Denna gång har jag förbättrat mig genom att vara med noggrann med håret, sudda ut ojämna kanter och inte ha så bråttom. Jag måste öva på mitt tålamod, men då jag gör något så måste jag bli klar med det på en gång - jag kan inte vänta en eller två dagar med att bli klar hahah. Dåligt för mig som satsar på att jobba med grafisk formgivning för då kan man inte bli klar med en gång. Här har ni bilden :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback