Lite bilder från Creamfields 2013

Tänkte lägga upp lite bilder från Creamfields. Tyvärr har jag inte hunnit lämna in min engångskamera så istället lägger jag upp bilder från en annans kamera. Uppdaterar mer sen!
 
Kön till EN av ingångarna (det fanns ytterligare en till där jag, Max, Jonas och Jonathan var. Den var lika fet som denna. Resten av gruppen var på den andra sidan. Kanske tre km runt och lika tjock. Tur att vi trängde oss för annars hade det dröjt 3 timmar innan vi skulle fått komma in på campingen)
 
Fredag: Bjöds på silent disco vilket betydde att alla har på sig hörlurar. Haha det var riktigt bra ljud i dom, och det var ruskigt knasigt när man tog av sig lurarna och såg när alla dansade då det kvar knäpptyst i tältet!
 
(Som sagt är inte dessa bilder från min kamera. Inväntar på att jag ska hitta en sladd till den andra kameran också haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback