Vad har hänt med mig?

Ja ni, nu har kreativa Mikaela verkligen dykt upp! Nämen jag håller på för fullt nu med att rita och skrapa ihop en liten portfolio faktiskt :) Jag kommer ju söka praktik nu till våren och då kan det vara bra att visa företag att jag kan redigera och rita i photoshop. Så här kommer en bild jag snabbt ritade idag på skolan. Dock är jag inte alls lika nöjd med denna som den förra jag ritade.
 
 
 
Jag håller även på med ett lite större projekt som hittills har tagit kanske tre-fyra timmar och jag har inte kommit halvvägs. Den bilden är inspirerad av låten Keep Her Close med Odesza. Älskar deras förra skiva som heter Summer's gone och jag längtar tills det dyker upp nya, bra låtar som denna:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback