En geekig dag

HURRA! Jag uppdaterar igen :D Nog för att jag inte har så otroligt mycket att uppdatera om, men jag tänkte att jag visar lite bilder på hur det ser ut på Geektown där jag praktiserar! Idag har jag fått träffa den andra praktikanten Johanna som kommer hit 1-2 dagar i veckan. Sen har jag gått på ett möte gällande ett event nästa vecka + tagit mig an att filma och redigera filmen från eventet. Annars idag har jag gjort lite illustrationer till Geektowns hemsida vilket ni får se senare :)
 
Nu är denna dag över och jag ska träffa Victoria och käka gomiddag på Mat&Prat (haha det har som blivit en tradition att käka den där kyckling-curry focaccian med henne haha). Sen ska jag bara hem och ta mig en springtur kanske. Tog cykeln till jobbet i morse så då har jag ju ändå fått motion för denna dag.
 
Och imorgon har jag varit här på Geektown i en hel vecka - bara 9 kvar! Ska dessutom på min första dansträning på typ 6 år, så det blir ruskigt spännande :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback