Monday

Tjenarä bloggkän! Sitter nu och tar lunch, har jobbat nu i tre timmar och det bästa med praktiken här är ju att tiden går så fort eftersom man älskar det man gör! Idag på morgonen har jag lekt med photoshop tre timmar i sträck. Fotade i fredags till ett pdf-blad till ett företag. Är riktigt roligt att det man gör är på riktigt!
 
I lördags tränade jag och mamma Kettlebell på Sensia 9:45-10:30 och WOW så roligt det var! Sen gick vi runt på stan lite och jag hittade två bikini-toppar som jag kommer ha med mig till Tomorrowland <3 Efter att vi hade kommit hem från stan blev jag så uttråkad. Tog då bilen iväg till en väg där inga bilar körde och fotograferade lite. Det blåste kallt så tyvärr lyckades jag inte få de där perfekta bilderna :( Varför är man kvar i Sverige?! Vill utomlands och fota, fota, fotaaa!
 
Träningsvärken slår hårt i alla muskler i min kropp, men jag klagar inte! Ikväll blir det ett Indoor-Walking-pass :D Träna, träna, tränaaa!! :D Och nu på fredag kommer jag åka ner till min Maxis och kissemojsen! WIE! :D
 
(Bilden ovan är på den där underbara platsen som jag hittade i lördags)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback