UMEJÅ!

Wooho nu åker jag tillbaka till Umeå. Har aldrig känt mig så här hel igen när jag får vara med mina katter och min Max <3 Helt sjukt alltså! Var ju på besök i helgen och under lördagen var jag och Max i Holmsund och åt middag med hans farmor och lillasyster, riktigt god mat och dessert må jag säga! Senare på kvällen var vi faktiskt en liten stund på Pipes innan alla människor började dyka upp.
 
Åkte tillbaka till Luleå i söndags och imorgon bilar jag ner till Umeå. Med mig på resan är endast mig själv och mina cd-skivor <3 <3 <3 (pallar inte lyssna på rix-fm eller liknande...)
 
Vad ska jag göra under påsken då?! VEM VET?! Prio ett är ju att få pussa Max, åka iväg till häftiga ställen som man inte ofta hälsar på (måste passa på när man har bil!), ja träffa vänner såklart och bara njuta av en liten längre ledighet än bara en helg. Ha en trevlig påsk allesammans, själv kommer jag må toppen! Herrå :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback