En stor nyhet

Hejsan allesammans! Nu har det såklart gått ett bra tag sedan jag uppdaterade sist och jag tycker att jag slår på stort under detta inlägg.
 
Tiden går så snabbt. Det var nu för över ett och ett halvt år sedan som jag träffade min Max. Det finns perioder då vi knappt hinner umgås med varandra pga skola och jobb. Det finns även perioder då vi umgås konstant. Hur som helst har vi då inte blivit less på varandra än ;) Vi båda känner att Umeå snart har sagt sitt och att vi därmed kommer packa våra väskor och hitta en ny intressant stad som skulle passa oss. Grejen är ju bara att vi måste börja planera, vi måste säga upp lägenheterna, vi måste söka jobb osv. Det är en lång process och vi måste ta de första steget. Och det första steget har Max tagit. Han har sagt upp sin lägenhet och i slutet av september blir vi sambos. Det är helt ofattbart att jag äntligen kommer få ha alla mina tre (kissemissarna + Max) älsklingar under ett och samma tak 24/7 
 
Vi båda vet att det inte blir långvarigt i denna lägenhet. Som Max sa till mig, detta blir ju för att kunna spara så mycket pengar som möjligt och det har han ju rätt i! Vill även passa på att berätta om att jag har fått 75% tjänst på Ica. Ni kommer se mig mest i Fast Fooden där jag delar ut korv till hungriga kunder haha. Nämen riktigt glad över att jag kommer få jobba mer nu när jag bara kommer plugga distanskurser till hösten :)
 
Såååå innan den 30:e september är jag och Herr Sandström sambos här i världens ände på Carlshem. Då blir det vi två och kissemojsen :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback