På lördag smäller det

Hejsan! Ville bara säga att nu på lördag kommer jag och mina vänner ha premiären för VÅR "Tomorrowland 2014 Aftermovie" :) Jag har suttit dag ut och dag in och redigerat en elva minuters lång film med massvis med låtar som jag (Dj Mixi) har mixat ihop i värsta dj-programmet på datorn hihi. 
 
Jag och Rebecka har planerat in allt inför lördagen in i sista detalj. Vi har kommit på en liten överraskning för alla andra i gänget när de kommer till festen och ska se Aftermovien. Jag är så sjukt taggad och vill bara att lördagen ska komma nu. Bjuder på bilder från Petters kamera (oredigerade).
 
 
 
SVETTIGT VÄRRE! Snart är det lördag, och efter det kommer ni få se den efterlängtade Aftermovien :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback