Ledig fast ändå inte

Hejsan hejsan! Idag har jag äntligen fått vara hemma från jobbet. Men samtidigt har jag som inte haft en sekund ledig eftersom två arbetskompisar kom förbi mig. Jag hade bokat in tid för lite nagelfix för dessa två :) Första var Isabelle som kom vid 8:30 och vi blev klara precis vid tolv. Hon ville ha den klassiska franska manikyren och jag blev faktiskt nöjd. Vi körde även med dom där mallarna som jag berättade om i förra inlägget tror jag :) Klockan ett kom Malin förbi och hon ville ha vita naglar fast med lite vitt glitter på ringfingrarna. Vi körde även med mallar på henne och det var lite klurigt då hon hade så korta naglar. Men vi löste det till slut och blev klar precis vid 16-tiden. Se där, jag börjar bli ganska snabb av mig!
 
Nu har ju jag lust att göra om mina naglar men undrar om jag ska vänta någon dag tills jag ska göra mina julnaglar. Är ju helt död nu efter denna dag hahaha. Är också ledig imorgon vilket är skönt för då ska jag åka iväg och få pyssla med mig själv och göra fransförlängning :D wihoo! Här kommer lite bilder på Isabelles och Malins naglar (glömde såklart ta före-bilder på Isabelle, men men)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback