Nu har sambolivet börjat

Hejsan! Ikväll hade jag lite extra tid över till att försöka hinna redigera lite bilder och skriva ett inlägg här på bloggen. Nu är det måndag och idag har jag och Max varit sambos i en hel vecka. Jag är fortfarande i chocktillstånd och förstår inte att varje gång jag kommer hem från jobbet kommer min Max finnas där. Alla mina älsklingar samlade. Vi har fortfarande en del kaos här i lägenheten och det beror ju på att vi har dubletter av kökssaker och lite andra saker som dammsugare osv. Men en stor del av vardagsrummet är faktiskt nästan klart. 
 
Samma dag som vi kom hem från Stockholm gick jag in på blocket och hittade en divansoffa för 1000 spänn. Inga som helst fel med den men problemet var att soffan fanns några mil utanför Umeå. Men jag och Max fick låna en kompis bil och vi hyrde ett släp. Vipps har vi världens skönaste soffa. Nytt soffbord har vi också köpt på Mio outlet. Bordsbenen var till en början svarta men jag målade om dom vita och det känns som ett helt nytt bord.
 
Vi har också en liten skrivbordshörna som är lite under construction. Vi har satt upp hyllor men har inte hunnit få bort alla mina smink- och nagelgrejer :) Äntligen trivs man igen i lägenheten. Hela sommaren/hösten har jag ju haft ett kalt vardagsrum med bara ett soffbord, skrivbord och en stol. Men som jag sa tidigare, äntligen! Som jag har längtat efter detta :D
 
 

Kommentarer
Amanda säger:

Vad fint ni har fått det!!! Grymt snygga naglar också!

Svar: Ååh taack :) Tränar på för fullt hihi
Mikaela Sandström

2014-12-13 | 21:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback