Bästa året i mitt liv

Vill bara säga att hela mitt liv har förändrats något så otroligt för precis ett år sedan. Jag har aldrig mått så här bra i hela mitt liv kan jag lova. Jag har varit i Indonesien, jag har varit på Creamfields, jag blev tillsammans med Max, jag har gjort klart min c-uppsats, jag har fått praktik, men det slutar inte heller där... JAG SKA TILL TOMORROWLAND! Max köpte biljetterna igår då räknas även ett flygplan som bara är till för vi svenskar som ska till Tomorrowland och inga andra, ett partyflyg!!! 
 
Jag kan inte förstå att jag kommer få den bästa sommaren i hela mitt liv. Jag ska få åka på en av de sjukaste musikfestivalerna i världen. Jag ska till Belgien <3 Här visar jag två klipp som ni kan få se vad som väntar mig i sommar :D
 
 
De första 5 minuterna av videon ovan visar pre-partyt. Alltså första kvällen som egentligen inte räknas till festivalen. Fatta sjukt det kommer bli! Detta är tusen gånger bättre än Creamfields. Nu till veckan kommer jag också lämna in min engångskamera och förhoppningsvis få bilderna från Creamfields. Då kan man tagga ännu mer. Det återstår nu 164 dagar tills jag får vara med om THE MADNESS! Jag står inte uut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback