Dagen efter alla hjärtans

Ja nu är det återigen den 15:e februari. Nu är man ett steg närmre pensionen. Men jag gråter inte för det. Så sjukt att man inte bryr sig om att man fyller år ju äldre man blir hahaha. Nåja min födelsedag spenderar jag faktiskt 8 timmar på Ica idag eftersom jag har lyckats pricka in mitt lilla studentschema så. Jag orkade inte byta pass med mina arbetskollegor eftersom jag inte ha något speciellt planerat denna dag haha :)
 
Jag vet att jag har varit rusktigt dålig på att uppdatera här på bloggen och jag lovar er en fet uppdatering så snart som jag kan. Det har ju hänt lite saker sen sist faktiskt och det måste jag ju berätta om. Nu ska jag göra mig i ordning och jag hoppas ni har det trevligt idag medan jag slår in massa PLU-koder och frågar "var det bra så?" :) Jag tjänar i alla fall fett med cash idag så jag är inte alls bitter hihihihi :D Kram på er / tjej på 23 vintrar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback