Hitta rätt väg

Ja hejsan allesammans! Jag får ursäkta så otroligt mycket över att jag uppdaterar så sällan just nu. Saken är väl att jag inte riktigt är på mitt gamla vanliga spår och därför prioriterar jag andra saker framför bloggen.
 
Jag inte varit mig själv i två-tre veckors tid nu och håller tummarna på att gamla Mikaela träder fram. Nu är det åter igen jobbveckan och det börjar kännas tyngre och tyngre då det blir mer och mer i skolan. Jag vill samtidigt inte ta bort massa pass heller från jobbet för då tjänar jag inte lika mycket pengar! Har insett att det bara är två jobbveckor kvar och sen tar jag tjänsteledigt :O Då åker jag upp till Luleå och bor där i tio veckor.
 
Jag tror också att det är mycket stress med att jag ska flytta upp, fixa så att lägenheten blir klar för att en annan ska bo här under tiden, få med mig alla viktiga saker upp till Luleå, flytta över katterna till Max. Denna stress tillsammans med jobbet, skolarbeten och grafiska arbeten utöver skolan får mig på ett annat spår än vad jag är van med.
 
Så ja om jag ska vara ärlig så tror jag inte att jag kommer få andas ut och komma i rätt spår förrän jag har flyttat upp till Luleå. Det ska bli otroligt skönt att nästa torsdag få åka till Trondheim tillsammans med Max och få hälsa på Amanda! Förhoppningsvis får jag andas ut lite då :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback