Ibland är mobilen bra att ha

Ja nu blir det tyvärr inga trevliga bilder med min systemkamera, men det är tur att mobilen finns där. Veckan som var har varit en hektisk vecka med jobb, jobb och jobb. Max har jobbat i princip varje dag också så vi har knappt träffats. 
 
Helgen har varit en riktigt lugn helg med jobb och sen tända ljus och datormys. I söndags blev jag och Max bjudna på middag hos hans mamma tillsammans med resten av hans familj. Maten var fantastisk och hans familj är så snäll mot mig. Efter desserten spelade vi ett sällskapsspel som gjorde att vi alla skrattade så pass mycket att vi började gråta. Vi ska lätt köpa spelet, som heter "ryktet går", och förhoppningsvis få spela det till helgen med massa vänner :)
 
Idag kom Max förbi mig och vi har bara myst på med kissekatterna. Vi tog en promenad till kvartersvärden för att titta på lite golvmattor som ska bytas nu i min lägenhet men jag kände inte att någon passade in så vi skippar nog att byta :p Vi får höras lite senare! Hejsvejs
 
 
 

Kommentarer
Amanda säger:

Åå vad gulliga ni är!! Jag har det spelet:D

Svar: ÅH HAR DU DET?! Det är ju helt fantastiskt! Det måste vi spela när vi hälsar på er :D :D
Mikaela Sandström

2014-02-18 | 23:59:31
Bloggadress: http://amandafernandez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback