Lördag

Nu blir det på med ytterkläderna för jag ska ta en promenad till Strömpilen faktiskt! Har tyvärr ingen ny eller fin bild att bjuda på för tillfället eftersom det är lite stressigt att hålla på med att redigera massa när jag ska hinna till strömpilen. Tjejkvällen var helt underbar - tyvärr blev inte bilderna det. Vi snackade på som tjejer brukar göra och vi taggade till något så otroligt mycket inför Tomorrowland. Så drygt att det är sisådär 159 dagar kvar. Vad som händer ikväll vet jag inte. Jag tog det lugnt igår med tända ljus och såg en dokumentärfilm om min favorit-dj Hardwell. Den var helt okej faktiskt, intressant att få veta lite mer om den där snubben. Sen somnade jag på direkten och vaknade upp med lite lågt blodsocker (hade lågt igår och åt bara ett äpple innan jag somnade så inte undra på att mitt blodsocker var lågt i morse också!) Som sagt vet jag inte vad som händer ikväll, huvudsaken är att jag får vara med min Max, aka Maxinator, Maxen, Maxis, Musse Max, Maxiplutt, osv osv osv. Vet inte hur många smeknamn vi har för varandra haha xD Nåja, vi hörs!! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback