Äntligen en uppdatering

Äntligen har jag lite tid att uppdatera här på min blogg. Nu har första veckan av kursen tagit slut och jag kan med glädje säga att jag tror denna kurs kommer vara bra för mig när jag snart tar examen. Redan nu har jag fått nya kompisar och det ser lovande ut de 9 veckorna som återstår. 

 

En liten negativ sak är väl då att jag måste stiga upp brutalt tidigt varje morgon och det är jag inte alls van vid. I tio veckors tid från nov-dec har jag bara haft cirka 6 schemalagda dagar som jag varit tvungen att vara på skolan och gissa hur mycket jag har vänt på dygnet!! Vissa dagar somnade jag inte ens förrän vid 7 på morgonen. Denna vecka har jag stigit upp vid just den tiden, 7 alltså... 

 

Som sagt är skolveckan slut och idag sitter jag på tåget på väg upp mot Luleå för att gå på en intervju för eventuell praktik. Jag trodde att jag skulle vara mer nervös än vad jag är men jag kanske är för trött för att känna nervositeten haha. Det går som det går, jag kan som inte göra så mycket mer än att vara mig själv och berätta vad jag kan och vad jag vill få ut av praktiken. 

 

Igår tog jag faktiskt med mig min underbara kamera och min nya kurskompis Sabina fick agera modell. Jag kan ju säga att den tjejen har det där lilla extra för att stå framför kameran! Hon vet precis hur hon ska röra sig och det enda jag behövde göra var att klicka på knappen haha. Här får ni se några bilder som vi tog igår utanför designhögskolan. Mina händer var knallröda efteråt för det blåste verkligen isvindar där ute! 

 

Vi hörs sen när jag sitter på bussen på väg ner till Umeå igen. Jag blir bara där över dagen faktiskt eftersom jag har massvis med saker att hinna med denna helg nere i Umeå :) Hejsvejs!

 
Och sen måste man ju få bjuda på en bild på sig själv då. Dock kan jag inte vara seriös framför kameran då jag inte har planerat någon stor fotografering haha xD
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback