Vill bara skrika: "JAAAAA!"

Ojoj igår hade jag uppsatsseminarie och skulle få kommentarer om min C-uppsats samt att jag skulle opponera på en klasskompis egna uppsats. Lite nervös var man ju men det gick bra! Åkte till jobbet och under rasten fick jag veta att betyget hade skickats till mailen. Hjärtat började slå snabbare och snabbare, minuterna gick och gick, telefonen var seg och jag hade problem med att komma in på studentmailen. Irriterad som jag var ville jag verkligen veta mitt betyg innan rasten tog slut. 5 minuter kvar och telefonen laddade som vanligt (dålig mottagning i personalrummet dessutom).
 
Resultatet var framme och efter tio sekunder förstod jag: JAG HAR FÅTT HÖGSTA BETYG PÅ MIN UPPSATS! Kan inte förstå det fortfarande. Allting har gått bra från start til slut och jag kände att någonting dåligt måste hända, men nixan pixan! Jag hoppade runt på jobbet resten av kvällen! 
 
Idag kommer pappa förbi och det blir riktigt trevligt! Vi tänkte käka ute på stan tillsammans med Max och jag längtar tills jag blir lite ledig så att jag för en gångs skull kan fira lite :) Här bjuder jag på en ny illustration där jag försökte göra lite annat än bara svarta klänningar. Ville göra en riktig bakgrund så hon ser väldigt inklistrad ut. Om jag fortsätter att rita en bakgrund återstår att se :)
 
 
 

Kommentarer
Lina säger:

Grattis och bra jobbat! :)

Svar: Tack så mycket Lina!! :D
Mikaela Sandström

2014-01-18 | 16:58:24
Bloggadress: http://linahjort.blogg.se
Hanna säger:

Grattis!
Halkade in på din blogg för ett tag sen och brukar vara inne och läsa emellanåt, du är grym! :)

Och gällande det senaste inlägget om arbetsprover och Berghs. Go for it!!

Svar: Åh men tackar så mycket!! Det värmer verkligen i hjärtat :D Jag ska kämpa som bara den ^^,
Mikaela Sandström

2014-01-29 | 19:43:38
Bloggadress: http://haannae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback