What does the fox say?

Ojoj vilken dag jag hade igår. En riktigt produktiv dag minsann! Så fort jag vaknade började jag kötta uppsatsen, kring 17 tog jag en promenad till Ica och lagade sedan den underbara maträtten pasta med gorgonzolaost, riktiga champinjoner och skinka toppat med persilja. Nu har jag massvis med matlådor inför jobbet dessutom :) Sen fortsatte jag med uppsatsen och har nu bara tusen ord kvar att skriva. Har sett till att fixa rätt med alla bilagor och källförteckning också och nu är min uppsats 63 sidor lång hahah xD Utan alla dessa bilagor är jag uppe på 30 sidor och har kvar några sidor av slutdiskussionen :)
 
Efter att ha varit så duktig igår kände jag att det var lika att jag får njuta lite och kvällen resulterade i denna illustration. Känner att jag gärna hade kunnat skippa tjejen på bilden och bara ritat en räv, men jag har ju hittat min nisch och vill inte strunta i den för tillfället. 
 
Snart är det återigen dags för jobb och det känns som att jag jobbar hela tiden. MEN - det beror på att vi alla har haft julschemat i december och nu har vi återgått till det vanliga schemat och det visar sig vara min jobbiga jobbvecka igen haha. Idag jobbar jag från 16:00 till stängning, lördag 12-19:30 och måndag 15:30 till stäning! Money money money!!! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback