Snart där

Tjenare tjenare! Måste ju uppdatera lite innan jag drar iväg. Nu är det bara två dagar kvar tills jag åker ner till värmen :) Idag har jag förberett mig så mycket som möjligt inför resan. Helt sjukt att min väska är typ färdigpackad två dagar innan resan (jag brukar alltid vänta till sista sekund). Jag har hunnit tvätta, jag har hunit städa och jag har som sagt hunnit packa. 
 
Igår hade jag en helkväll för mig själv och mina naglar. ÄNTLIGEN har jag fått tillbaka mina långa naglar. Höll på att dö av att titta på mina korvfingrar när mina naglar typ inte existerade. Jag kunde såklart ha gjort dom ännu bättre men efter sisådär 5-6 timmar av pillergöra orkar man inte göra som perfekta. Observera också att det är min högerhand som är på bilden vilket betyder att jag har suttit med min vänstra hand och donat där. 
 
 
Ett annat projekt jag håller på med är att bleka shorts. Köpte bara vanligt klorin men råkade blanda ut det med för mycket vatten så processen tog lite för lång tid. Så jag ska köpa mig en till flaska klorin, bleka dom en till gång och klippa upp dom lite mer. Bilden under (som jag bara har hittat på google) ska då föreställa hur dessa shorts helst ska bli. Ha det bra!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback