Har levt i en liten dvala

Hej igen! Jag vet inte hur många gånger jag har bett om ursäkt för att jag inte har skrivit i bloggen men jag tänker sluta ursäkta mig och bara skriva när jag väl känner för det. Klockan är nu 23:45 och jag ska alldeles strax lägga mig eftersom jag börjar jobbet kl 8 imorgon. Sen är jag ledig två dagar och arbetar hela helgen. Fyra arbetspass kvar och sen går jag på min första semester!!
 
Ja vad har ni nu missat sen senaste inlägget?
 
- Jag har tagit min kandidatexamen i medie- och kommunikation
- Jag har börjat arbeta igen på Ica
- Förra helgen (15:e) för ett år sedan blev jag och min Max tillsammans och det firades med att inte göra ett smack förutom att bara vara med varandra <3
- Ena kissemissen är hos Max medan den andra är hos mig (vi gör ett litet experiment)
- Jag och min pappa planerar en sista minuten resa i början på juli
- Jag har fått en nyckel till ett gym som finns i min källare. Ska visa en bild senare, men helt sjukt att jag har ett ställe att träna på när som helst och helt gratis dessutom
- Jag taggar extremt mycket inför TOMORROWLAND som är om 23 dagar - BARA 23 DAGAR KVAR!
 
Var glad över att jag har skrivit ett inlägg här, så nöj er nu med några oredigerade bilder från då grabbarna var på Tomorrowland 2012. Gosh ni har ingen aning om hur mycket jag ser fram emot detta. Best summer ever, Tomorrowland 2014 here I come!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback