Spontant planerad

Jag vill kalla mig för spontanmänniska, fast jag inte är det. Eller jo, eller njä. Vi kan väl säga att jag älskar spontana saker. Det är det spontana som gör mig glad. Jag må kanske inte vara en sån person som lämnar alla mina saker där hemma och åker iväg helt oplanerat. Jag önskar att jag kunde vara så. Men jag har några små kissekatter här hemma att tänka på, jag har ett jobb att tänka på.
 
Men nu har jag äntligen SEMESTER! Dessutom är det första sommaren sen 2011 som jag inte har några skolsaker att göra - höll på med min b-uppsats sommaren 2012 och 2013... och det var inte kul kan jag säga. Hemskt att då man var ledig från jobbet var man tvungen att plugga.
 
Som sagt, semester! Och jag kan ju säga er att jag kommer ha fullt upp alla dagar fram till Tomorrowland. Så varför inte passa på med en liten utlandsresa om 5 dagar. Spontant planerad! Ja så nu har jag bara några få dagar på mig att hinna sy multum med små crop tops och bikiniöverdelar! Så jag spenderade min söndagkväll till att sy en bikiniöverdel (lite för liten dock men det ser ni inte på bilderna). Jag verkligen älskar färgen på tyget. Tyvärr kommer ni nog inte riktigt kunna förstå färgen utan ni måste se den irl.
 
Imorgon ska jag ta bussen till ersboda för att titta på lite tyger där. Ska även passa på att gå på röda korset och kanske fynda. Hittade ett par shorts där som jag klippte lite i och dom ska jag ta och bleka imorgon. Många projekt nu på G och det älskar jag. Förhoppningsvis får jag mitt minneskort denna vecka så jag kan visa bilder med liiiite bättre kvalitét :)
 
Vi hörs 
ps. nu är det bara 17 dagar kvar till Tomorrowland! <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback