Efter ett x antal veckor

Kolla så häftigt! Jag har äntligen sett till att bli klar med denna illustration som jag har donat med i ett x antal veckor.
 
Idag har jag sett till att plugga så mycket som möjligt eftersom på fredag ska jag redovisa inför klassen. Kommer ni ihåg det där arbetet jag gjorde med Korvgubben? Fota hamburgare och sedan designa nya affischer alltså. Ja, det är det som jag ska redovisa i skolan nu på fredag. Jag sitter alltså och retuscherar, göra lite effekter, bakgrunder och efter det ska jag lägga till text osv. Nu på fredag kommer jag visa resultatet :)
 
Här kommer illustrationen (förhoppningsvis dyker det upp flera till inom en snar framtid!)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback