Hinner inte med

Oj jag måste säga att anledningen till varför jag har varit så dålig på att uppdatera är för att det är så otroligt mycket som händer mig hela tiden. Jag har skola (ett stort grupparbete och ett eget arbete), jobb (sista arbetspasset var igår, nu är jag tjästeledig i 11v!), ideellt arbete med en logga som strax är helt klar, måste hinna städa lägenheten inför flytt
 
Om en vecka flyttar jag upp till Luleå. Rätt så sjukt faktiskt. Gosh det är så mycket som jag måste hinna med: flytta katterna till Max, umgås med Max, vara med vänner, städa, packa, slänga soffan, fixa ett kontrakt till tjejen som ska flytta in, göra klart skolarbetet, göra klart loggan, mentalt förbereda mig på att bo 30 mil norrut, försöka andas (vilket inte går så bra nu med tanke på sinnessjukt mycket stress)...
 
MEN! Här kommer en liten uppdatering från Norge-resan:
 
Tågresan gick hur bra som helst, drygt såklart att sitta på i princip samma tåg f.o.m kl 11-20:10. Vi hittade hotellet riktigt snabbt och varmt var det ute under den sena torsdagkvällen. Jag och Max åt kebab i pita för typ 100 NOK (inte ok). Dagen efter träffade jag äntligen Amanda! <3 Vi tre gick runt på stan och jag hittade väl ett linne, som sagt så vill man ju inte shoppa loss i Norge där det är så dyrt.
 
Under kvällen tog vi bussen till Amanda och det bjöds på en riktigt god middag som hon hade lagat! Ja, fredag och lördag-kväll gick vi såklart ut för att se vad Trondheims uteliv hade att erbjuda. Annars har jag och Max hängt på hotellrummet. Söndagkvällen åkte jag själv till Amanda och hon var så snäll som gjorde ögonfransförlängning på mig <3 Har seriöst aldrig känt mig såhär fin tidigare + att jag inte behöver någon mascara alls under dagarna. Jag kan seriöst vakna och gå på jobbet utan att sminka mig. Så några dagar innan jag åker till Tomorrowland i juli ska jag se till att ha gjort en fransförläningning!
 
Nu kommer några bilder som togs under Norgevistelsen (förvänta er inte några naturbilder!) Ha det bra, nu ska jag gräva mig ner i skolarbete!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback