Kan det inte bli torsdag nu?!

Ja den där gamla Mikaela börjar komma tillbaka. I förrgår köpte jag och Max tågbiljetter till Trondheim :D YÄÄÄH!! Jag ska äntligen få träffa min Amanda <3 Jag ser också otroligt mycket fram emot att hon ska få träffa min Max. Jag kommer ihåg när jag och Amanda satt och solade på standen i Indonesien i maj och hur mycket jag berättade för henne om Max då xD Och nu ska äntligen Max få träffa Amanda (även han har fått höra allt om henne!)
 
Så på torsdag bär det iväg kring 11-tiden och vi är framme kring 20 på kvällen. Vi har hittat ett riktigt fint vandrarhem/hotell mitt inne i stan :) 
 
Jobb idag 12-19:30 och sen ska Max hälsa på mig. Vi tänkte göra en finmiddag och bara mojsa på. Det får bli en lugn helg med tanke på att vi är i Norge nästa helg och röjer runt där tjiho!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback