Nya älsklingar

Igår gick jag äntligen runt på stan en stund för mig själv. Jag inhandlade mig ett par härliga jeansleggings och passade även på att skaffa mig ett par nya älsklingar - Converse <3 Denna gång köpte jag de vanliga vita skorna med blå-röda detaljer (mina förra var hel hel hel-vita!) Imorgon inviger jag dessa nya underbara skor då jag sitter på tåget tillsammans med Max. IIIIH snart är jag hos min Amanda!!! <3
 
Har varit på skolan idag fram till lunch och gjort grupparbete. Åkte sen hem, packade lite och nu ska jag vidare till Ica för ett möte som ska hålla på från 16-18. Sen blir det direkt hem, packa det sista och mest troligvis åka till Max eftersom tåget går 11 imorgon och han bor typ 100m från tågstationen. Hihi, vi hörs imorgon! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback