Resa bort

 
Jag skulle vilja resa iväg till ett varmare ställe. Inte för att sola och ta det lugnt, nej nej. Jag vill åka iväg med ett enda syfte: att fotografera. Jag vill resa utomlands med vänner och BARA fotografera dem på härliga platser där man slipper frysa som här uppe i kalla Sverige. Tänk att få låna en bil tex i Grekland eller Spanien och åka till små ställen och fotografera helt fantastiska bilder! Först ska jag ta min examen och till hösten ska jag få göra de saker som jag brinner för! (För övrigt skippar jag arbetsproverna, känner just nu att jag vill fokusera 100% på flytten, praktiken och allt annat som dyker upp). I alla fall, en sista minuten-fotoresa i höst med vänner som gillar att stå framför kameran hade varit helt underbart! ps. Snart är det torsdag, iiih!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback