Woho det är torsdag idag!

Yeeey, äntligen är torsdagen kommen! Var framme hos Max med packade väskor kring 22-tiden igår och timmen senare låg vi båda i sängen och snarkade för fullt. Vi vaknade kring 5:30 och kunde inte somna om. Vi bara låg i sängen och flummade på tills klockan blev nio. 
 
10:56 gick tåget från stationen och jag har längtat som en tok inför detta. Tåget anländer 20:10 (om det inte blir några förseningar såklart) i Trondheim men jag kommer inte träffa Amanda förrän imorgon eftersom hon arbetar ikväll. Planen är att denna gång få vandra runt i staden och shoppa liiiite. Senaste gången var vi bara fast i hennes hus hela tiden och åkte aldrig iväg till stan så det ska bli kul att få se runt i staden :)
 
Det bästa med denna tågresa är ju att Max följer med <3 Jag hade verkligen inte pallat att åka själv en gång till så jag blev så glad att han ville följa :D Hör av mig när vi är framme! (Btw, vad tycker ni om min nya helt fantastiskt snygga tröja?!?!? hihi)
 
 
 

Kommentarer
Mandi säger:

SNYGGASTE TRÖJAN EVER!!!! GE MIG!!

2014-03-06 | 18:01:38
Bloggadress: http://mandipand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback