Bland alla packade kläder

Jag trodde ärligt talat inte att tio veckor skulle gå sådär snabbt. Jag trodde jag skulle hinna med så otroligt mycket här i Luleå men det känns som att det enda jag har gjort är att jobba till 17, träna direkt efter det och sen få andas ut framför datorn i min kära säng. 
 
Nu har jag packat in alla mina kläder i mammas lilla Volvo S60. Jag har brutalt mycket kläder (och ändå klagar man varje dag på att man inte har ett enda klädesplagg som passar). Ja så imorgon åker jag, mamma och Anton ner till Umeå för att få flytta in i lägenheten igen. Sen kommer Amanda och Pytti upp dagen efter och då är det ju bara att tagga inför yran.
 
Fredagen är helt bestämd: Ängarna på dagen, middag med massvis med vänner samlade, sen festivalen för att se Martin Garrix (missar ju honom på Tomorrowland eftersom han bara spelar Week2 och inte 1 som vi är på). Så jag ser denna festival som en liten förfest inför Tomorrowland! Lördagen är heeelt obestämd och det känns ju rätt skönt med det.
 
Bjuder på en helt ny header och lite nya bilder på mig när jag snabbt fotade mig i trädgården. Det kommer jag sakna - en egen trädgård! Ps, väldigt oseriösa bilder mot slutet haha. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback