Ett år sedan

 
Ja tänk för ett år sedan var man i paradiset. Jag har börjar kolla tillbaka på alla bilder från Indonesien och ska ta ut fina landskapsbilder och göra en liten typ av bok/tidning. Har börjat drömma mig bort i en sida som heter Pinterest och där får man så otroligt mycket inspiration. Så jag hittade en bild och bara snabbt redigerad den lite. 
 
En liten uppdatering dårå:
 
Jag jobbar på för fullt på Geektown och tiden bara rinner förbi alltså. Förra veckan fick jag långledigt då det var valborg. Fick då samåka med Max farmor från Luleå ner till Umeå. Väl framme spenderade jag och Max vår valborg tillsammans med Sunna och hennes kille. Vi hade tänkt grilla men det var så kallt. Maten var i alla fall god :) Senare gick vi till nya Scharinska :p
 
Dagen efter grillade jag, Max, Sara och Micke falukorv på ett ställe som heter Bölesholmarna. Helt sjukt att ön finns typ i mitten av stan! Så hela torsdagskvällen spenderade vi framför elden. Kallt var det!! (mobilbilder bjuds det på)
 
 
På fredagen gjorde vi inte så mycket förutom att sen spontant vid 22 åka med Rebecka till Petter på teg. Där var det fest med alla andra vänner. Jag var så sjukt trött och lite äcklad av vinet så jag somnade nästan på soffan. Taxi hem till Max och lördagen fick bli en vit dag. Vi gjorde en vegetarisk sallad och till efterätt blev det en god fruktsallad :)
 
Söndagen inväntade vi på att mitt tåg skulle gå 18:44 och vipps var jag i Luleå. När jag skulle se en film kom jag på att jag hade glömt min telefon i hallen och sprang förbi familjens katt. Jag råkade väl skrämma henne och vipps klöste hon sig fast vid min fot. VARNING, BLODBILD!
 
 
 
Så jag har haltat hela veckan men ändå kunnat ösa på på spinningen två dagar denna vecka. Nu kan jag nästan gå normalt och det blir ett träningspass imorgon och på söndag blir det två pass! PEPP! Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback