Får aldrig nog

Okej, jag hade lovat mig själv att det skulle dröja minst ett år innan jag gör nästa tatuering. HAH, jag svek mig själv där. Men denna gång gjorde jag en mindre tatuering som bara tog 10 minuter att göra (till skillnad från 4-timmars tattoon senaste gången). Jag kan ju också skylla på att jag bokade tiden för att mamma skulle göra sin andra tatuering och kunde inte låta bli att boka in en till mig själv.
 
Ja vad blev det då för något? Jag skrev en text. Jag har redan en tatuering med text som är så klockren så det var som svårt att välja ut en ny som är lika bra. Jag lyckades hitta en text som verkligen stämmer in på mig och jag är så nöjd. Gjorde tatueringen på min vänstra arm och min mamma gjorde en tatuering med mig och brorsans namn på hennes vad :) Har dock ingen bild på hennes tatuering men här får ni se en bild på min inplastade tatuering. 
 
"You only regret the chances you didn't take"
 
(Jag vill inte bli den människan som tittar tillbaka på när jag var ung och ångrar att jag aldrig tog risker. Det går inte att göra om det förflutna så passa på nu att chansa!)
 
 

Kommentarer
Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly säger:

Åh snygg!

Svar: Tackar tackar! :)
Mikaela Sandström

2014-05-27 | 19:10:17
Bloggadress: http://jessicasjosten.vimedbarn.se
B E A T R I C E J O H A N S S O N säger:

Supersnyggt! jag är sugen på att göra en tatuering och undrar lite vad det kostade för dig att göra denna tatuering?:)

Svar: Tackar tackar!! :) Texter och liknande brukar tatuerare ta en tusenlapp för vilket jag tycker är en aning dyrt, men då får man också tänka på att den kommer finnas där resten av livet vilket inte är världens största investering :) Tatueringar är bland det bästa jag vet så kör på något du känner dig 100% säker på så lovar jag dig att du kommer tycka likadant!
(Min förra tatuering tog 4 timmar och kostade 4000, denna tog under 10 minuter och kostade 1000, och priserna varierar också från tatuerare till tatuerare hehe)
Mikaela Sandström

2014-05-27 | 21:51:21
Bloggadress: http://bbeatricejohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback