Helgen som var

Tjenare! Tänkte snabbt berätta lite om helgen som var. Åkte till Umeå med 6:00-tåget och mådde illa under hela resan för jag är ingen morgonmänniska. Hängde med Max innan han for iväg till jobbet och under tiden han var där träffade jag Rebecka och hade massa tjejsnack i en park. Jag och Max inhandlade sen mat i en riktig thaibutik och gjorde stekta nudlar med kyckling vilket var hur gott som helst! Vi somnade kring 19 och sov nästan hela natten.
 
Tidigt på fredagmorgon pallrade vi oss till Gammlia och sprang en runda i skogen tillsammans i solskenet. Jag och Max fick inte nog med motion så vi gick åt andra hållet - till Teg för att hämta upp Max cykel. på vägen hem stannade vi på en gräsplätt där andra satt och njöt av värmen och solen. Vi fick nog efter ett tag då pollen drabbade oss båda, men mest Max. Efter att vi tagit oss hem mötte jag upp Rebecka igen på stan och hängde som vanligt i parken.
 
Senare mot 17-tiden åkte jag och Max till vår kompis Jonas och grillade hos honom tillsammans med andra vänner. På kvällen hängde vi i någon park innan vi drog ut på Allstars. På lördagen hängde jag med Sara och vi vandrad runt på stan - I SHORTS! Senare mot kvällen hängde vi hos henne + folket som vi var med under fredagen var också där. Vi vandrade in mot stan där det var massvis med musik då det var kulturnatta. Jag och Max åkte hem rätt så snabbt och somnade gott innan det började spöregna.
 
Så nu är jag tillbaka i Luleå, men serru inte så länge till. Åker ner igen på torsdag tillsammans med mor och bror och då flyttar jag alltså tillbaka till min underbara lägenhet. Sen är det bara att tagga inför brännbollsyran då Amanda och Pytti kommer hit. IIIH jag längtar. Sen blir det upp till Luleå igen på söndag, ner sen igen onsdagen den 4:e juni och dagen efter tar jag min EXAMEN!!!!!!!
 
Så hoppas inte på att jag gör världens uppdatering de kommande två veckorna då jag lägger allt mitt krut på: flytta hem, sy min examensklänning, träna träna träna, sola, göra naglarna, förbereda seminarium, tagga inför yran, flytta tillbaka katterna från Max till min lägenhet, andas ut.
 
Har en känsla av att detta kommer vara den bästa sommaren på länge! Ursäkta för detta långa inlägg, men hellre ett långt än ingenting alls!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback