Hurtig helg hörrni

Tjenare, nu ska jag vekligen försöka uppdatera lite oftare här ju! Vaknade 8 i morse och följde med mamma på ett pass som heter CXWORKS. Man sitter mestadels på en matta och gör feta övningar (ibland med ett gummiband - ascoolt! Måste beställa hem ett!) som stärker mage, rumpa och axlar typ. Kan ju säga att min mage är heeelt slut. Efter halvtimmespasset kände jag mig dock inte färdig för dagens träning. Så jag gick upp och satte mig på en cykel och körde ett eget riktigt intesivt spinningpass. Så intensivt att svetten verkligen rinner från pannan och pulsen är på högsta nivån.
 
Vad har hänt med mig?! Jag har verkligen hatat att träna i flera år nu men min motivation till träning är helt enorm just nu. Jag har som sagt bokat ett dubbelpass imorgon + dubbelpass på måndag. Åter till frågan om vad som har hänt med mig - det är Tomorrowland. Mitt mål är att inte ha en enda fettcell på min kropp. Mitt mål är att kunna känna mig nöjd där borta. Jag vill kunna skutta runt där i bikinitopp och shorts och kunna vara nöjd över min kropp, speciellt min mage. Jag vet att jag alltid har varit klen men jag vill kunna känna att jag har kondition och styrka där borta. Jag vill inte bli helt slut av att hoppa efter en låt, jag vill kunna klara av att vara igång i flera timmar.
 
Som sagt var jag på träning med mamma idag. Vi åkte sen till Team Sportia och vi båda kom hem med var sitt par nya träningsskor. Mamma har ett par löparskor och jag hittade ett par underbara skor som funkar bra inomhus <3 Dock var dom extremt dyra för just min plånbok men jag känner: NU VILL JAG SATSA! Så det lär väl sluta med att det här blir någon typ av fitnessblogg hahahhaha, nä nu driver jag lite. 
 
Hur som helst är jag nöjd med att jag tränar, det har blivit min vardag. Jag klarar mig inte utan att cykla till och från jobbet + att köra flera pass i veckan. Sötsakerna och snaskskiten har jag varit duktig på att undvika. Jag vill bara träna, träna, TRÄNA!
 
 

Kommentarer
Neeve säger:

Nu har du chansen att vinna 4 st Nutri-Nick bars på min blogg !
http://neeve.blogg.se/2014/may/tavling-nutri-nick.html

2014-05-10 | 13:54:37
Bloggadress: http://neeve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback