Söndag innebär träning

Tjenare! Vaknade kring 9 i morse och fick mig en liten sovmorgon. Jag var verkligen död. Käkade frukost, gjorde mig i ordning och tog sen bilen in till stan och körde dagens första pass kl 10:30. Det var indoor walking 45 minuter och jag kan säga er att jag körde extremt hårt. Är hemma nu och ska vila lite inför nästa träningspass som börjar 16:30. Då blir det spinning vilket jag ser fram emot. Gillar nog spinning mer än IW men det är ju bra att blanda. Efter träningspasset kanske det blir en liten sväng förbi solariet - det var faktiskt längesen jag var där så lite måste jag ju få unna mig hehe. Älskar för övrigt mina nya skor, känns som att jag går på molnen haha. Vi hörs! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback