Vad dagarna går snabbt

Oj det var ju nyss som jag flyttade upp till Luleå och snart flyttar man tillbaka till Umeå igen :O Jag som hade planerat att hinna med så mycket här. Göra naglar på alla vänner, måla, sy massa kläder, ta bilen ut och fota, hälsa på i Rosvik, hälsa på gamla vänner, filma och sååå mycket mer. Nu är det ca 3 veckor kvar och jag kan väl säga att jag inte har hunnit med mycket. Tränar i och för sig hela tiden och är helt slut efter 18-tiden.
 
Tycker också att vädret borde bli lite bättre så man kan åka ut och fota lite :) Idag tränade jag indoor walking 45 min och efter det har jag spenderat resten av kvällen till att göra mammas naglar fina. Imorgon blir det indoor walking 45 och direkt efter det blir det spinning 30 :D Ha det bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback