Gårdagens sysselsättning

Hej hej, dags att uppdatera lite här. Min vardag ser fortfarande likadan ut. Jobb, jobb, jobb. Snart är det Halloween, är taggad som vanligt. Berättar mer om det senare. Satt och gjorde mina naglar igår efter att ha kommit hem från en förvånansvärt bra stäning i fastfooden. Blev dock trött och orkade inte göra någon riktigt avancerad design plus att mina korvfingrar inte blev fina på bild då jag fotade det färdiga resutlatet.
 
Jobb idag, ledig imorgon - ska på stan och fiffla lite med massa saker inför Halloween! Vi hörs senare
 
 

Kommentarer
jeanette säger:

kom förbi...
kram din moster Jeanette

Svar: Självklart att vi kommer förbi! Hör av mig till helgen, kram :)
Mikaela Sandström

2014-10-30 | 23:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback