Eat, sleep, rave, repeat

Hej sorry för det senaste inlägget, blev lite fel där. Nu tänkte jag berätta lite om vad som har hänt den senaste tiden. Absolut ingenting. Eller rättare sagt så känns det som att allting bara upprepas i oändlighet. Jag vaknar, åker till jobbet, kommer hem, sover... Jag håller även mitt löfte om att bara festa en gång i månaden vilket gör att plånboken fortfarande hålls tung, men mitt sinne kanske inte är direkt i balans. Jag lever i en liten tråkig period nu men det är ju för att jag ska kunna leva i en bra period till sommaren :)
 
Kan passa på att säga att jag fyndade massor på megaloppisen på Nolia i lördags, hittade även en skatt på Jysk. Två tavelhyllor 20:- st, två vita burkar med trälock (ikea) för 30:- tsm, en STOR spegel som nu sitter fint i hallen från Jysk för 350:- och äntligen ett nytt sängbord som passar in fint i sovrummet. Så hela denna helg har jag och Max fixat till massor i lägenheten. Nu är det nästan bara en månad kvar tills herrn flyttar in hit på Carlshem. Vi båda ser väldigt mycket fram emot det. Få börja göra nyttig mat tillsammans, träna tillsammans och få spara pengar tillsammans :) 
 
Som vanligt är det jobb hela denna vecka som gäller. Om två helger åker jag och Max ner till Stockholm. Det kommer bli så otroligt underbart att bara få åka vi två. Nu kommer ni få se lite bilder på när jag klippte Max och några bilder från denna månads festtillfälle.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback