En snabb update

Men tjenare! Det var ju som vanligt extremt längesedan det hände någonting i denna lilla blogg. Dags då för en snabb update dårå.
 
1. Jag har cuttat bort en stor del av mitt risiga hår. Nu är det alltså äntligen friskt och fint till skillnad från innan. Om jag ska vara ärlig var det nog två år sedan sist som jag klippte mig. En gång i tiden valde jag att klippa det extremt kort, ångrade mig direkt och ville att håret skulle växa ut så snabbt som det gick och blev därför extremt rädd att klippa mig efter det. Men nu fick jag nog, för det blir ju bara kortare ju mer slitet håret är. Och vill jag senare ha långt hår så är det ju bara att köpa såt där löshår och limma fast det haha
 
2. Vet inte riktigt vad mer som har hänt. Jo! Vi har ju satt ena katten på diet nu. Hon började bli en aning för rund. Veterinärmat, speciellt utsatta mattider och verkligen inget mer kattgodis!! haha
 
3. Nu har jag bara en enda jobbhelg kvar och sen får jag äntligen mitt nya schema!!
 
4. Har köpt biljetter till Brännbollyran och börjar tagga lite inför det nu när det snart är en månad kvar.
 
Hmm, finns som inte så himlans mycket andra saker att ta upp nu känner jag. Det lär väl gå typ 2-3 veckor innan nästa uppdatering sker. Därför slår jag till på stort med en finbild tagen med finkameran (som måste användas oftare nu när det blir lite ljusare och finare ute)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback