Förvånar mig själv

Hej igen, måste ju skriva ett inlägg om hur fint det börjar bli här hemma. Jag förvånar faktiskt mig själv. Jag har aldrig förstått det här med att ha levande blommor hemma. Dom dör ju ändå efter bara en vecka tycker jag. Det är säkert bara jag som är riktigt dålig och lyckas döda alla blommor jag köper. I och med att våran äntligen är här och att det blir ljusare efter varje dag som går har jag insett charmen med att ha levande blommor.
 
Vi har just nu två stora blommor vid fönstret som jag har klarat av att fortfarande hålla vid liv. Sen hittade Max en fantastiskt fin bricka medan vi var på Bobbys loppis som jag bara var tvungen att köpa, och på den har vi några ljus och en vas där vi byter buketter lite då och då. Jag blir riktigt glad av mina små levande blommor här hemma :)
 
Måste även nämna att vi, för ett tag sedan, äntligen hittade den där stora maskroslampan från Ikea och vi betalade bara 300kr för den. Den sitter inte riktigt helt perfekt ovanför vardagsrumsbordet men det ska vi försöka fixa så snart vi har tid. Hur som helst har vi äntligen den! :) Vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback