Sista 5:e dagen i rad

 
Hejsan hejsan! Ville bara säga att det här blir min sista schemalagda dag 5 av 5. Hädanefter kommer mitt schema bli mer balanserat och mina jobbhelger innefattar endast 3 dagar i rad. En riktigt glad Mikaela som mest troligtvis kommer orka hitta på mer saker :)
 
Träning är också nu ett måste. Jag har än en gång kommit över den där lite dryga barriären och vill fortsätta klämma in minst tre träningspass i veckan. Snart börjar man kunna ta lite längre promenader/springturer. Har även kort på Iksu via jobbet och planen är att minst en dag i veckan åka dit och köra lite olika pass. Det är så skönt att vårt gym finns i källaren, men då blir man ju lite slö att ta sig till Iksu hehe. 
 
Hur som helst är våren en fantastisk årstid. Man blir som nykär varje vår! På tal om kärlek, nu har jag och min andra hälft bott tillsammans i 5 månader. Om en månad har vi bott ett halvår tillsammans, sinnes! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback