En magnifik gran

Idag har jag verkligen varit produktiv med hemmet! Vaknade tidigt i morse och åkte iväg mot Strömpilen för att köpa oss en gran. Vi gick först in i returbutiken och hittade en julgransfot och en halmbock till ett utomordentligt bra pris: båda för hela 18 spänn! Även om dessa två saker var billiga lyckades vi nog göra oss av med en hel del pengar då belysning till granen och balkongen köptes, samt det medta av pyntet till granen också. Men det är det värt, kolla så magnifik vår alldeles egna gran har blivit! Tänk att jag inte har kunnat ha någon gran på 5 år under min tid här i Umeå. Så är det ju när man har varit student och inte bott så stort, men äntligen har vi mycket plats över i vår nya lägenhet :) 

Imorgon är jag ledig och då ska jag till sjukhuset för att ta blodprover inför mitt läkarbesök nästa vecka. Måste vara fastande efter 22 ikväll och jag kommer ju vara döhungrig imorgon. Sen måste jag även be om att få någon typ av bedövning för jag mår så ofantligt illa av dessa äckliga stick. Haha rätt så pinsamt av mig att jag är rädd för att ta blodprover då jag själv är diabetiker och sticker mig själv tusen gånger om dagen med sprutor och nålar! Önska mig lycka till imorgon! Nu överlämnar jag er med bilderna på vårt underverk :D hejsvejs!

PS. Jag har dessutom hunnit sy upp ALLA mina gardiner woop woop!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback