Från gårdagen

Ja igår hann vi en del med hemmet. De flesta kartonger är nu borta men vi har ju en hel del att ta tag i fortfarande. Blev lite småstressigt igår med att hinna med allt då jag skulle klippa Max och köpa mat inför middagen. Max gick på julbord och då passade jag på att bjuda över min bästa vän på middag. Även hon bor i samma område och vi är ju liksom grannar nu - underbart! 

Middagen jag bjöd på var italiensk pastasallad med parmaskinka och salami. Gott var det och vi hade en riktigt mysig kväll, men tyvärr tog jag inga bilder utan får bjuda på några andra sen tidigare samma dag.

Jobbar till 15 och sen ska jag bara ta det lugnt hemma. Åka och hämta ett paket inne i stan då jag tydligen inte längre får mina paket skickade hit till där jag jobbar och förut har brukat hämta ut... Trisst! :( 









Kommentarer
Amanda säger:

Vad fint och mysigt ni har fått till det!!!

Svar: Hahaha I know! Nåja, tur man är snabbt på symaskinen ;) Det var drygt när jag hade 3 gardiner att sy upp precis i början av flytten haha
Mikaela Sandström

2015-12-11 | 12:10:19
Bloggadress: http://amandafernandez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback