Fuskar lite med julklapparna

Hej där i stugan! Har ju gått några dagar sedan sist så tycker väl att det är på tiden att jag skriver lite här. Jobbhelgen har bara swishat förbi och nu är det endast en enda dag kvar till min lilla julledighet, äntligen!! Hela fyra dagar ledigt. Jobbar sista kvällspasset imorgon och slutar så sent som 21. 

7:35 på julafton sätter jag mig på bussen på väg upp mot Luleå och min älskade familj. Får se om jag kan få med mig alla klappar upp, men det löser sig :) 

Slutade 21 ikväll också och blev hämtad av Max efter jobbet. Fick besök av hans lillasyster också och då passade vi på att bada ena katten med nya kattshampoot haha stackars katt!! Efter att han lillasyster hade åkt hem fuskade vi lite med att öppna var sitt paket som vi fått av Max farmor och wow villa fina klappar! Max fick två jättefina tröjor och jag fick en helt fantastisk fin ljusstake från Ittala i guld som passar otroligt bra till vårt nya hem :D

Vi hörs hörrni och god jul om jag inte hinner uppdatera mer här :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback