KROATIEN DEL 1

Hejsan svejsan! Tänkte först berätta att sjukhusbesöket idag gick helt prima. Det var evigheter sen sist som jag INTE mådde illa av dessa stick i armvecket och denna gång gick det helt fantastiskt bra! Gjorde min dag alltså :) Imorgon börjar jobbhelgen och det kommer nog vara full rulle alla dagar nu när julen är så nära inpå. Kommer vara mest i restaurangen och jag lär baka massor av pizzor och göra många pannkakor med sylt tror jag hehe. 
 
Ja nu tänkte jag faktiskt göra ett inlägg som innehåller en del bilder från resan till Kroatien som jag och min pappa tog för ett och ett halvt år sedan. Alltså den första resan dit. Haha det har ju gått ett bra tag utan att ni har fått se något och nu är det dags! Bättre sent än aldrig som jag alltid brukar säga här på denna lilla blogg :) 
 
Jag och min pappa åkte då till Kroatien, Zadar i början på juli 2014. Vi tog en sista minuten med ospecificerat boende (första gånger ever för mig) och fick en väldigt fin lägenhet med mysig balkong - tur! Vi stannade en vecka och hade tur med vädret till en början men mot slutet blev det lite molnigt och en dag sprang vi i regnet och sökte paraplyer haha. Men vi har haft en fantastisk resa där vi hyrde en mopet hela veckan ut och oj vad vi saknar vår "Stalker"! Den tog oss till en härlig strand där pappa körde en peeling i gegga. Vi tog en liten tur med en härlig segelbåt och har fått uppleva en riktigt fin vecka med underbart god mat och vackra solnedgångar. Här får ni äntligen se våra resa i bilder :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback