Livet på den stora gatan

Tjolahopp! Nu tänkte jag snabbt uppdatera er hur det går för oss här på Storgatan :) flytten har gått smidigt, tur att vi har fått hjälp av nära och kära. I måndags och tisdags fokuserade vi på att flytta över alla saker till den nya lägenheten och idag har vi äntligen målat om de flesta väggar. Vi började måla kring 9 och blev faktiskt klara innan 15! Se där så effektiva :)

Nu återstår det roliga. Packa upp allt känns väl inte så kul, utan det är ju dom nya sakerna vi har köpt på Ikea som gör en pirrig och förväntansfull! Det ser i alla fall lovande ut med mitt nya sminkbord! 

Imorgon är jag också ledig vilket är riktigt passande i och med denna flytt. Då ska vi äntligen hämta vår nya soffa och ooouuchh så jag längtar!!

Nu måste lilla jag sova men självklart kommer jag bomba er med mobilbilder så ni får se hur vi numera bor :)

Hejsvejs! 





Första natten i nya läggan avklarad! 


Hejdå Flintvägen och Carlshem, jag kommer verkligen inte sakna dig för fem öre! :) 










Älskar mina nya tavlor som ni kan se på den sista bilder. Gosh, vill verkligen sätta upp dom nu på direkten men då blir nog inte våra grannar så glada.

Imorgon är en ny dag. Skaverkligen försöka uppdatera er så ofta som det går, men se så duktig jag är på att ta bilder i alla fall! 

Vi ses :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback