Gott nytt år då!

Hejsan svejsan! Ja nu är det ett nytt år som inleds och jag ser fram emot våren och sommaren. Hade väl tänkt göra en liten sammanfattning av mitt 2014 men alla bilder från gårdagens festligheter tog så otroligt mycket tid att redigera att jag inte orkar göra någon sådan sammanfattning. I det stora hela kan mitt 2014 delas upp i fyra stora händelser - 1. bo uppe i Luleå i 10v. 2. Kroatien 3. Tomorrowland 4. Max och jag blev sambos (ps, måste ju lägga upp bilderna från kroatien snarast!!!)
 
Alla vet att vartenda nyårsfirande slutar i kaos på ett eller annat sätt. Jag hade som förberett mig på det värsta men till min stora förvåning var det en riktigt lugn kväll! Vi var ett sällskap på sju personer och vi alla hade lagt ut pengar till en tre-rätters middag och 27 stycken fyrverkerier :) Vi spelade lite olika spel och hade en riktigt trevlig kväll, bästa nyåret någonsin. Och självklart fick jag min nyårskyss av älsklingsplutten min!! :D
 
 
Jag får tacka alla mina nära och kära som förgyllt detta år!
Ska bli riktigt spännande att få se vad 2015 har att erbjuda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback