Ibland glömmer man bort saker som betyder

Igår under min lediga dag la jag märke till hur min fina stora kamera bara låg och dammade. Det brukar den göra under vintertid. Och det var igår som jag äntligen kände ett litet sug efter att sätta fast den på stativet och fota lite. Orkade inte gå ut för att det var så kallt så sovrumsväggen fick gott och väl duga. Det var inte direkta modellbilder utan ville bara fota för att komma igång med det man har glömt bort. Idag arbetade jag 6-14 och är dödstrött nu, Max var snäll som hämtade ut en paket till mig och det var pennan till ritplattan. Nu känner jag mig hel igen, mmm!!
 
 

Kommentarer
Beatrice Jakobsson - Fotograf säger:

Vilken fin bild! :)

Svar: Nämen tackar så mycket :)
Mikaela Sandström

2015-01-21 | 19:26:27
Bloggadress: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback